Design centrado no usuário e diálogo clientes-organizações através de interfaces na web

Autores

  • Luiz Carlos Agner
  • Anamaria de Moraes

Palavras-chave:

Web, Design, Human-computer, Interaction, Ergonomics, Usability

Resumo

This article addresses theoretical concepts on Human-Computer Interaction (HCI) and discusses methods of improving the presence of organizations in the World Wide Web. The objective of this theme is to optimize the dialogue with the online customers, considering their goals, necessities and tasks as well as their previous experience with computers.

Downloads

Não há dados estatísticos.

Downloads

Publicado

2002-04-30

Como Citar

Agner, L. C., & de Moraes, A. (2002). Design centrado no usuário e diálogo clientes-organizações através de interfaces na web. Boletim Técnico Do Senac, 28(1), 24–33. Recuperado de https://bts.senac.br/bts/article/view/547

Edição

Seção

Artigos

Artigos Semelhantes

> >> 

Você também pode iniciar uma pesquisa avançada por similaridade para este artigo.